عزیزم منم مثل شما هستم.
تحقیق کردم و دیدم چه ختنه کردن و چه نکردن هر کدوم مزایا و معایب خودش رو داره متاسفانه یا خوشبختانه.
صرفا چون در ایران هستم فعلا این مزیت اضافی هست برای ختنه کردن پسرم، وگرنه هر دو روش از نظر علمی خوبی و بدی دارن.
ناراحتم که به خاطر بودن در این فرهنگ مجبورم جای پسرم تصمیم بگیرم و ختنه اش کنم.
من هرگز ختنه نمیکنمش🌷اجازه نمیدم عقاید کهنه و خرافاتی که هیچ بار علمی نداره اشک بچم رو دربیاره،،،،،،،فقط یک میلیون در جهان ختنه میکنن اگه ضرر داشت کل مردای دنیا باید تو صف دکتر باشن که نیستن،،،،
عزیزم میگن هرچی زودتر ختنه بشه کمتر اذیت میشه منم خیلی استرس دارم ولی مجبوریم تا ۳ ۴ ماهگی ببریم ختنه کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.