پوره سیب چجوری باید درس کنم

۳ پاسخ

سیب و بزار بخار پز بشه بعدش با پشت چنگال یا گوشتکوب برقی پورش کنی از اخر هم با شیر خودت یا شیر خشک رقیقش کن تا غلظتش مثل فرنی بشه تمام

اب‌پز کن بعدم پورش کن

من با ریزترین قسمت رنده
رنده میکنم پوره میشه قشنگ

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی
مامان دایار♥️ مامان دایار♥️ ۱۶ ماهگی