ببر دکتر ببین چرا اینطوری شده
مال دندون سعی کن یکم چیزای مقوی مث عصاره گوشت تو شیشه بهش با سرنگ بده ضعف نکنه . مایعات زیاد بده
بچه من ک از۵ماهگی دیگه شیشه نگرفت با سرنگ میدم بهش
فک کن از ۴ماهگیش چیا کشیدم هنوزم کهنوزه فقط شبامیخوره
منم خیلی گریه کردم دکتر رفتم ازمایش خیلی چیزا دادم ولی درست نشد دکتر گفت همون ۴ وعده غذا بش بده
مناز چهارماهگیش درگیرم شیرخودمومیدم فقط توخواب میخوره شبا
تو خاب بده ، پستونک بزار دهنش مک که زد سریع بیارش بیرون شیشه بزار دهنش براش شکلک اینا دربیار تا هواسش پرت بشه
منم اینجوری بودم از 5 ماهگیش به سختی شیر میدادم بهش الان یکم بهتر شده ، و این که میتونه از دندون باشه به لثه اش ژل یا دیفن هیدرامین بمال یکم
ای خواهر من از دو ماهگیش درگیرم
رفلاکس نداره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.