خانما ۶ هفته و ۵ روزمه پیتزا بخورم اشکال داره؟

۵ پاسخ

😐چرا اشکال داشته باشه

به اندازه هوست بخور
فقط بهتره کیفیت پیتزا خوب باشه تا معده ت رو اذیت نکنه
سوسیس و کالباس هم نباشه بهتره
پیتزا مرغ و گوشت بخور 🤗🌷

بخور سخت نگیر هیچی نمیشه

دیگ اینجور چیزا ساده رو نپرس بخور نوش جونت بر هرچیزی حساس نگیر خودتو

چه اشکالی ؟ نه

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان پروانه کوچولو🦋 مامان پروانه کوچولو🦋 هفته هفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو هفته هفدهم بارداری