😐چرا اشکال داشته باشه
به اندازه هوست بخور
فقط بهتره کیفیت پیتزا خوب باشه تا معده ت رو اذیت نکنه
سوسیس و کالباس هم نباشه بهتره
پیتزا مرغ و گوشت بخور 🤗🌷
بخور سخت نگیر هیچی نمیشه
دیگ اینجور چیزا ساده رو نپرس بخور نوش جونت بر هرچیزی حساس نگیر خودتو
چه اشکالی ؟ نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.