پدیا بست کولیک امتحان کن بعد یه دوره استفاده پسر من کولیکش خیلی بهتر شد الان کامی کالم مصرف میکنه اگه اشتباه نگم اسمشو
بره پس. من تاثیر نداشت اینفاکول
من اینفاکول دادم خوب بود
ببین تجربه من از مادری ک بچش دو ماه کامل بابت رفلاکس پدرشو دراورد، هیچ دارویی و روشی درمان صد در صدی نیست فقط کمک کننده اس طول میکشه تا دستت بیاد ک برای بچه تو چی بیشتر اثر میکنه،من انفاکول دادم،گریپمیچر دادم،کولیکادز دادم،حتی آبجوش نبات،قنداق،صدای سفید،توی بغلم اینقدر یویو رفتم ک زانو برام نمونده،اما میگذره
سخته اما بعد دوماهگی خیلی بهتره نگران نباش
دکتر ب من قطره ی پروکید داد خیلی خوب بود. ی روز کامل بچه داشت میگوزید. دیگه الان دو هفته س نق نق ندارم
منم اینفکول و گرمیچر میدم .هر هشت ساعت .خیلی بهتر شد
پسر من از ۱۲ تا ۳ از دل درد جیغ میزد کولیف دادم خوب نشد اینفاکول دادم خداروشکر خیلی خوب بود
قطره کولیف من استفاده میکردم موقع دختر اولم خیلی خوب بود باد معدش زیاد کرده بود دلدرد نمیشد دیگه
من کولیکز گرفتم بهتر شد ولی موقع دستشویی خیلی گریه میکرد و زور میزد الان دو شبه بی بی کر میدم بهش آروم شد کلا راحت هم دستشویی میکنه
من اینفکول گرفتم یه دوره خورد خوب بود بهترشد
البته شدید هم نبود اصلا گریع نمیکرد فقط زیاد زور میزد
میگن قطرع اد کولیکو بدتر میکنه من که نمیدادم ب دخترم کولیکش خیلی زود کنترل شد خداذوشکر.قطره کولیک پدیابست و گرمیچر خارجی
وای حالا پسر من از یک تا پنج صبح بیداره گریه میکنه 🥴
پدیا بست خوبه
قطره آ د بهش میدین؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.