۵ پاسخ

پسر من فقط پیش من و شوهرم گریه میکنه پیش مادر و پدرم میره یا میره خونه مادرشوهرم اصلا حقشو به زور هم شده میگیره
ففط هرچی بهش بگیم زود بغض میکنه گریه نمیکنه هاااا ولی زود بغض میکنه نمیدونم چیکار کنم؟

وای برادر زاده منم اینجوریه واقعا رومخه همش برای هرچیزی گریه میکنه هرچیزی و باگریه به دست میاره چون متاسفانه اینجوری عادتش دادن بی محلشم میکنن بذارن گریه کنه یعنی تا فردا ادامه میده اینجور نیس ۵دقیقه گریه کنه بعد تموم شه

وای چه بد

دقیقا دلوین همین رفتار داره اینا میخوان با گریه به اون چیزی که میخوان برسن

پسر منم گریه میکنه
من میزارم گریه کنه و پیش من لوس نیست، اما وای از همسرم و پدرم سریع بغلش میکنن باز مخصوصا پدرم ناز و نوازش و...

سوال های مرتبط