۹ پاسخ

عزیزم بعضی جاها بزار بچه گریه کنه نیاز نیست به همه درخواست هاش پاسخ مثبت بدی که اینجوری بهانه گیر بشه خب الان بردیش پارک بعد آبمیوه خریدی حالا دوباره براش خریدی نخواست بهونه آورد دیگه بدرک بزار تو بغلت گریه کنه هروقت خواست میخوره نخورد هم نخوره چیزی از جاییش کم نمیشه
بچه ها تو این سن بهونه گیر میشن شما باید مراقب باشی که کدوم نیازشه و بها بدی و کدوم کم اهمیت و نیاز نیست براش تهیه بشه مهربون باش اما باج نده اگر اینجوری پیش بره و دائم درحال رفع نیازهاش باشی یکم بزرگتر شد از پس خودش و خواسته هاش برنمیای از من گفتن بود

یه بار با من این کار رو کرد داشت شعر میخوند تو ماشین منم یه تیکشو همراهش خوندم ، انقددددددر گریه کرد که سیاه شد یک ساعت و بیست دقیقه بکوب گریه کرد پیاده شدم از ماشین توخیابون آنقدر کوبیدم تو سر خودم
روانی میکنن گاهی آدمو
الان یادم اومد دلم خواست برم بزنمش والا اون کاری که با من کرد .....

ماها همه مون مثل همیم
فقط مامان جان یکم صبرتو بیشتر کن چون چاره ای نداری
سعی کن
قلق بچه تو بدست بیاری
شاید یکم راحتر شد اوضاع😬

عزیزم تنها نیسی دووم بیار
گشنش بوده و خسته من همیشه بعد بازی نون بهش میدم نون بربری عاشفشه
سنگ شکلاتی و پفیلا ،ابمیوه ندادم بهش همیشه شبر پاکتی دادم بهش اینارو به اسم ابمیوه میشناسه بخاطر نی که داره
بنظرم بچه ها بعد پارک هم گرسنه ن هم خسته

وای همه همینن تا ۳ سالگی باید سرویس بشیم

پسرم منم زیاد گریه میکنه اگه باباش بیاد با موتور بیرون نبردش یه گریه و زتری میکنا پا میکوبه نمیزاره صحبت کنی میزنه تو صورتت

والا پسرای منم همینن انسان خودش آب میریزه رو لباسش چون لباسش خیس شده جیغ و هوار راه میندازه اون کیانم خیلی بد اخلاق شده

خونه مارو ببینی سکته میزنی ک🤣
همیشه همین ماجراست با این تفاوت ک دخترم نمزاره اصلا حامی ساکت بشه مدام یجوری به هر نحوی دعوا دارن

من از همه شنیدم ۲ تا ۳ سالگی خیلی وحشتناکه، طاقت بیار، ۴ ماهشو رد کردی

سوال های مرتبط

مامان زندگی🌱 مامان زندگی🌱 ۲ سالگی
شیرخشک پوشک انومالی مولفیکس لوسین پینو گهواره بچه بارداری کولیک رفلاکس شیر خشک صبح بخیر دکتر بهداشت قد وزن
رفتیم شهربازی ناژوان اما ترسیدم پسرمو بزارم وسایل بازی تنهایی سوار بشه نمیدونم زوده واسش یا نه مثلا قطارِبازی با اینکه کمربند داشت اما ترسیدم از سپهر هم پرسیدم میخای سوار بشی چنتا بچه دیگه ام سوارشده بودن گفتم میخای مثل نی نی سوار بشی بازی کنی محکم و قاطع گفت نههه 😐 بچه های شما سوار میشن وسایل بازی رو ؟ فقط یه توپ خریدیم واسش یه سمبوسه و یه بستنی خورد و بقیه رو که بازی میکردن جیغ و داد میزدن نگاه می‌کرد این سومین باره میره شهر بازی و همچنان میلی نداره به بازی کردن البته خودمم میترسم تنها بزارمش تو کابین بازی ها میترسم شروع به حرکت کرد بلند بشه بیوفته زمین خلاصه که دوتا پفک هم خریدم شد ۲۶۰ ناقابل میخام قاب بگیرم یادگاری بمونه🤦‍♀️😂
پوشک آنومالی بهداشت قد وزن دورسر کولیک رفلاکس پوشک شیرخشک شیرخشک پوشک انومالی مولفیکس مای بی بی گهواره