۶ پاسخ

😂😂😂😂😂😂

دقیقا منم زنگش زدم با لحن تند
روزی هادی عادی نیستت تعطیلاتم نیستت بیا ببینم دیوونه ام کرد

روزایی ک سرکاره چیکار میکنی

چیزی که عوض داره گله نداره 🤣🤣🤣

خوب کردی 😄

خوبه که فهمیده چی گفته و ناراحت نشده
بعضی‌ها چنان جبهه میگیرن

سوال های مرتبط

مامان کنجد عسلی مامان کنجد عسلی ۲ سالگی
سلام دوستانی که موفق به ترک پوشک شدن یا دارن میگیرن میشه هم فکری کنید من یه تصمیمی بگیرم
از شنبه شروع کردم به پوشک گرفتن از دخترم روز اول هر نیم ساعت میبردمش هربار هم میکرد حالا کم یا زیاد فقط یبار خطا داشت اونم خودم یادم رفته بود ببرمش روز دوم هر یک ساعت میبردمش خوب بود بازم دو بار اب خورد که خطا داشت احساس میکنم طبیعی بود امروز روز سوم بود انگار پسرفت داشت میخواستم یکساعته ببرمش دوباره دیدم سر نیم ساعت کرد تو شلوارش گفتم نیم ساعته ببرمش دوباره ولی امروز زیر نیم ساعت میکرد مثلا ساعت ۱۰ بردمش دستشویی نکرد اومد دیدم داره زور میزنه زود بردمش پی پی شو کرد بهش گفتم جیشم داری بکن یکم کرد اومد بیرون ۵ دقیقه نشد دوباره تو شلوارش جیش کرد
شبم ساعت ۱ پوشکش کردم صبح ساعت ۸ بیدار شد تا ۹ لج گرفت نیومد دستشویی با بازی بردمش دیدم پوشکش خیسه
بعداز ظهرم خوابید پوشکش کردم ۳ ساعت خوابید ولی باز پوشکش خیس بود
قبل ازاینکه بگیرمش پوشکش زیاد خیس نمیشد بخاطر همون شروع کردم حالا نمیدونم چیکار کنم ادامه بدم یا پوشکش کنم دوباره بزارم سه سالگی که عاقل تر میشه بگیرم
اینم بگم بهش مبگم وقتی جیش داری بگو میگه باشه ندارم ولی بعدش میکنه واکنشم نشون ندادم موقع جیش کردنش ولی انگار میترسه وقتی جیش میکنه گریه میکنه میگه ای بابا نمیدونم چرا میترسه
یعنی ادامه بدم درست میشه روزای اول اینجوریه ؟ امروز خیلی خطا داشت ۴ بار شد