والا من رفتم بگیرم خیلی ها گفتن الان نگیر اول ببین اصلا شیر داری 🫠 گفتن فعلا دستی بگیر اگه شیرت اوکی بود برقی بگیر
من برقی my379 گرفتم کلا این برندش میگن خوبه ولی هنوز استفاده نکردم دیگه باید ببینم چجوری میشه بعدا ، مدلای بالاترم داره خودت سرچ کنی تو دیجی کالا میاره
به من گفتن دستی با سری شیشه بگیر اول
اگه نیومد برقی بخر
منمدستی فیلیپس گرفتماگرشیر داشتم برقی میگیرم
واقعا نیاز میشه آیا؟؟
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.