سلام دوستان واس زیادشدن شیربایدچی خورد،، چکارکنم

۵ پاسخ

اش ماش و برنج خیلی عالیه

آبگوشت
هندوانه
مایعات فراوان
چایی کم رنگ
گوشت خروس
آب هویج
دمی

مایعات بیشتر بخور

سلام آبگوشت وآش وسوپ وشیروهرچیزی که ابکیه

قطره شیر افزا و آب هویج بگیر بخور

سوال های مرتبط

مامان باران خانم 😍 مامان باران خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی