۳ پاسخ

ترنجبین چیه دختر خوب.
قطره بیبی کر بگیر بده بچه. دارو عطاری نده

عزیزم اورهان برای یبوست بردی دکتر چرا شیر خشکش عوض نکرده؟اینطوری کولیکش با یبوس قاطی میشه اذیت طفل معصوم. چند روز یه بار دفع داره؟

من خودم ندادم ولی یکی میگفت دو سی سی من خرنوب هندی ۵سیسی میدم ب پسرم هم دلدردش خوب میکنه هم پی پی میکنه یبوست نمیشه

سوال های مرتبط

مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان نورماه خانم مامان نورماه خانم ۱۰ ماهگی