عزیزم من الان بخوام برم فولیکول ها رو چک کنم باید چه روزی برم؟منظورم روز ۱۲ برم یا ۱۴،،،، بعد باید دکتر سونو برم؟ یا دکتر زنان؟
سنو فولیکول فرقش با سنو دیگه چیه
چی باید برام بنویسه؟
دکتر برام اصلا سنوننوشت دوتا سقط داشتم
🥺💔
میخوام ببینم مشکلی دارم یا نه
همه چی خوبه دوتا فولیکول خوب داری 17و 18انشالله تو همین روزا باردار میشی
فولیکول خوب داری احتمال آزاد سازی تخمک بالاست
امپول آزادسازی بزن واقدامکن عزیزم
آمپول آزاد سازی و رابطه بگیر
فولیکول عالی داری دختر برو آزاد سازی بزنه دکتر برات فردا ...بعدشم اقدام کن حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.