سلام خانما من سنو فولیکول دادم کسایی تجربه دارن چکار کنم

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم من الان بخوام برم فولیکول ها رو چک کنم باید چه روزی برم؟منظورم روز ۱۲ برم یا ۱۴،،،، بعد باید دکتر سونو برم؟ یا دکتر زنان؟

سنو فولیکول فرقش با سنو دیگه چیه
چی باید برام بنویسه؟

دکتر برام اصلا سنو‌ننوشت دوتا سقط داشتم
🥺💔

می‌خوام ببینم مشکلی دارم یا نه

همه چی خوبه دوتا فولیکول خوب داری 17و 18انشالله تو همین روزا باردار میشی

فولیکول خوب داری احتمال آزاد سازی تخمک بالاست

امپول آزادسازی بزن و‌اقدام‌کن عزیزم

آمپول آزاد سازی و رابطه بگیر

فولیکول عالی داری دختر برو آزاد سازی بزنه دکتر برات فردا ...بعدشم اقدام کن حتما

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری