۶ پاسخ

قنداقش کن و صدای سشوار بزار

اروغوبگیرنکنه دل دردداره

آروغ داره

۵ دقیقه ی بار شیر میدی ؟
رفلاکس میگیره اعصاب برات نمیزاره 🥲
همون ی ساعت و نیم بده بهش

دختر منم امروز همینجوریه رسما چهل دیقه زحمت شیر دادن و عاروق گرفتن رو میکشم بعد کلا ده دیقه میخوابه😐🩷

بچ وقتي شير سير نخوره خاب عميقي نداره و اينكه آروقشم حتما بگير و شكمشم با روغن زيتون چرب كن

سوال های مرتبط