۵ پاسخ

پسر من به دنیا اومد ۳۱۰۰ بود الان شده ۵۲۰۰ اینطورا
هر کی میبینع میگه ریزه🥲نگرانم

اوکیه براش
کم میخوره ولی خوب
ماهان هم هیمن بود
ماهی یک کیلو میزد با شیر خودم
وزنش عالیه و نرمال نگران نباش

تایپک قبلیم لطفاً 💔

والا منم درگیرم درست شیر نمیخوره فقط شب ها تو خواب یه کم میخوره

منم به دکترش گفتم اینو گفت به مرور فکش قوی میشه و اینا مواد مغذی تا۶دقیقه هم می‌تونه دریافت کنه

سوال های مرتبط