دختر منم همینجور بود همین الانم گاهی یهو یکم صورتش میریزه بیرون
یا بوسش کردین اینجور شده یا حساسیت به پروتئین گاوی داره
دستشون نزن خودش خوب میشه
فقط روزی یه مرتبه صورتشو بشور
کرم هیدروکورتیزون ۱ درصد هم دکتر به دختر من داد گفت تا سه روز بزنم براش خیلی بهتر شد
من دخترم ب اسانس ویتامینا واهن حساسیت داذه بود هی میبردم دکتر دارومیداد اونام اسانس داشت بد ترمیشد یک ماه بچم هلاو شد پوستش رقته بود دیگ هرروز بیمارستان ودکترابودم تا بردم پیشه ی دکتر توکرج اون تشخیص داد براش چندتالوسیون و ی شامپو داد خوب شد خداروشکر
عزیزم مشخصه پروتئین گاوی حساسیت داره
ازبوس وتماس باپوست ولباس اینجورشده
طبیعیه یه وقت پکتربهت گفت اگزماس نترس بهش کرم ایروکس بزن
ازین بزن دوسه بار خوب میشه
دکتر بردی؟
اگ شیر خودتو میدی یا گرمیه،یا حساسیت ب پروتئین گاوی...من شیر خودمو میدم ی مدت خیلی شکلات کیک بیسکویت میخوردم یهو بدنش ریخت بیرون اول از صورتش شروع شد دیگ قطعش کردم ب مرور خوب شد البته از تخم مرغ هست نباید بخوری
بوسش کردن دکتر بمن این پماد داد زدم خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.