دخترا نيني هاي شما چ ساعتی میخابن ؟

۱۰ پاسخ

دختر من معمولا ۱۲ میخوابید الان چند وقتیه خیلی خوابش بد شده به زور ۳-۴ میخوابه

۸:۳۰ تا ۹ شب

دیوانم کردهههه الان ساعت دو و ده دقیقه شده تازه خوابش برده رو پام. کمرم شکست

۱۲-۱والا مادرشوهرم ک میگع خونه ماست۱۰میخوابه موندم چجوری😂

ساعت ۲ الی ۳ شب😶

ساعت ۳ شب😑😂

۱۲‌میخوابه دخترم

۱۲‌ونیم،۱

۱.۲ میخابه 🥲

۱الی ۲

سوال های مرتبط