کوچولو های شما چجوری یا با چی میخابن؟

تصویر
۱۹ پاسخ

باصدا سشوار

معمولا بعد شیر خوردن تو بغلم یا کنارش دراز کشیده باشم میخوابه

روزا تو تابش با صدای لالایی و سکوت و خیلی سخت
شبا باسینه شیر میخوره میخوابه

یا رو پا
یا گهواره با پستونک

تو گهواره یا بغل

روی پا با صدای موزیک

قنداق پستونک پهلوشدن

رودستم با پستونک و تکان دادن

تو بغلم
قبلا مبذاشتم گهواره میخابید الان نه باید بذارمش تو بغلم لالایی بخونم بخوابه

تو بغلم با شیر و صدای جارو

به سختی🤣

باپستونک
روزا رو پا
شبا گهواره
گاهی ک خیلی گریه کنه تو بغل میچرخونم،یا صدای سشوار میزارم

با عروسک بچگی من🌸

تصویر

موقع شیر خوردن با صدای جارو برقی😂

فقط روی گهواره با لالایی یاهم صدای سفید

با پستونک تو دهنش سرجاش تو تختش
اگه موقع شیر دادن بهش خوابید که خوابید
نخوابید من گردن نمیگیرم میزارم خودش بخوابه
اونم انقدر حرف میزنه نق میزنه تا بخوابه😂

تو گهواره

با گهواره با راه بردن😭

رو پا با پستونک

سوال های مرتبط

مامان پشمک مامان پشمک ۱۱ ماهگی
مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی