منم هرزگاهی میدم اندازه نداره ۳۰ تا بده یه نبات کوچیک بنداز با دو سه قطره عرق نعنا یکم شیرین کن
آب نباید به نوزاد داد مضر، جز شیر چیزی نمیدن یه نوزاد اصلا نیازی هم نیست
برامنم گف اب جوشیده سردشده
من مامانم نبات داغ میداد بهش.دخترم دوس داره هنوزم میدم.هیچ ضرری ام نداره چون ب دکترش گفتم.گف فقط زیاد شیرینش نکن.همین
من بهش ترنجبین میدادم گاهی اوقات اون خوب میکنه گاهی اوقات قطره میدم جدیدا قطره بایولاکت میدم خوبه
آب نباید بدی که
برای یبوستش باید داروی پروبیوتیک بگیره ، مصرف آب تا چهارماهگی ممنوعه!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.