۳۸ و ۳۸ به بالا تب محسوب میشه اگه نگرانی واکسن زدی استا سر وقت بده بهش
نه تب سنج دیجیتال دقیقه حواست باشه وسط پیشونی رو امدازه بگیری
اگر تب سنجت دیجیتال و دمای بدن دست میزنی از حد معمول بالاتر بله پاشویه کنید.
احتیاط شرط عقل
فقط اندازه دمای بدنی که با تب سنج دیجیتال از زیر بغل گرفته میشه رو باید نیم درجه اضافه کرد که با دمای که با تب سنج جیوه ای گرفته میشه یکی بشه.
این چیزی که به من گفتن تو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.