من فقط گرگرفتگی
شش تا آمپول .روز اول سه تا با یه سرنگ میزنن .و دوتا نوار قلب جنین پشت سرش گرفت .فرداش بازم همین روند تکرار شد .قند اصلا مصرف نکردم .دکتر گف دوروز بعد آزمایش قند و ادرار داری انجام بده بیا . از روز اول تا روزی ک آزمایش بردم پیش دکتر شش روز شد ک پرهیز کردم از قند .حرکات بچم کاملا نرمال بود مثل قبل تکوناش میخورد. فقط بیحال شدم و خسته .البته گرگرفتگی بدی هم داشتم دوسه روز .
خداروشکر قندم بالا نرف و تو آزمایش ۷۷ بود گف نرماله.
اینم بگم بار آخر ک رفتم پیش دکتر بازم یه نوار قلب دگ از جنین گرف.
فقط برنج نان سفید بستنی شیرینی و میوه های ک قند میبره بالا نخور .
من خیار گوجه زیاد میخوردم .آب هم .و ماست هم خوبه. باید تا پنج شش روز قندت بالا میاد و رعایت کنی.
برای من بیخوابی ،بالا بردن قند ،و از همه بدتر اسید معدم خیلیییی بد شد
به من گفتن گر گرفتگی داره که من نداشتم
تکون رو برای من کم نکرد یه روز و نیم کامل کلا تکون نخورد که خیلی ترسیدم رفتم ان اس تی دادم
دیگه اینکه بی خوابی شدید هم میاره
قند رو بالا میبره اگر قند دارید مواظب باشید خیلی شیرینیجات نخورید
برای منم تجویز دکترا مثل همین که بچه ها گفتن بود دو دوز ۳ تایی توی دو روز ولی بعضی دکترا هم متفاوت میگن
از عوارضش اینه که قند و فشارت رو ممکنه ببره بالا.چیزای شیرین نخور.تکون های بچه هم کم میشه
۶ تاس سه تا رو شب اول تو یه سرنگ بهت تزریق میکنن سه تاهم فرداشبش همون ساعت تو یه سرنگ
عوارضش من شنیدم امکان داره قند مادر رو ببره بالا
۶ تا امپوله دوروز پشت سرهم توی ی ساعت مشخص زده میشه هر روز سه تا بعدشم ک گر گرفتگی شدید دارع و دلدرد و سرگیجه حرکات بچرم یخورده کم میکنه همین ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.