اره عزیزم من واسه پسرم درست کردم 🥰 عدس و جو و نخود و گندم از هر کدوم یک لیوان فقط نخود نصف لیوان رو شستم نیازی به خیساندن نیست گذاشتم خشک بشه بعد جدا جدا تفت دادم حدودا 20 دقیقه بعدشم جدا جدا اسیاب کردم در اخر باهم ترکیبشون کردم
واسه سویق جوانه گندم گندم رو بشور بزار یک روز خیس بخوره چند ساعت یکبار هم ابش رو عوض کن بعد پهنشون کن داخل یه سبد روش دستمال نم دار بزار تا سه روز جوانه بزنه جاش هم باید سرد باشه بعد از سه روز ک جوانه زد بزار کامل خشک بشن تفت بده و در اخر اسیاب کن 🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.