۱ پاسخ

اره عزیزم من واسه پسرم درست کردم 🥰 عدس و جو و نخود و گندم از هر کدوم یک لیوان فقط نخود نصف لیوان رو شستم نیازی به خیساندن نیست گذاشتم خشک بشه بعد جدا جدا تفت دادم حدودا 20 دقیقه بعدشم جدا جدا اسیاب کردم در اخر باهم ترکیبشون کردم

واسه سویق جوانه گندم گندم رو بشور بزار یک روز خیس بخوره چند ساعت یکبار هم ابش رو عوض کن بعد پهنشون کن داخل یه سبد روش دستمال نم دار بزار تا سه روز جوانه بزنه جاش هم باید سرد باشه بعد از سه روز ک جوانه زد بزار کامل خشک بشن تفت بده و در اخر اسیاب کن 🥰

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان آدینا مامان آدینا ۹ ماهگی
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی
مامان رقیه خانم مامان رقیه خانم هفته سوم بارداری