۱ پاسخ

آره اگه زیاده
منم شیر براش میگریم مقداری در حد یه روز دو روزش میجوشدنم

بقیه رو نجوشونده میذارم فریز

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی جیگر مامان امیرعلی جیگر ۱ سالگی