کلیم درد میکنه برم سنو بدم یا صب کنم ده روز دیگه برم انتی

۳ پاسخ

منم اوایل خیلی درد میکرد مخصوصا صبحا مایعات زیاد بخور وحتما گرم نگهدار پهلوت رو خوب میشی

صبر کن عزیزم سونو زیادی هم خوب نیست بزار آن تی

باید ۱۱ هفته پر باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاتح مامان فاتح هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه از طرف خدا مامان هدیه از طرف خدا هفته هجدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری