اره منم نداشتم و ندارم عزيزم
اره شما بنده خوبه خدایی😅
آره منم نداشتم و ندارم
اره خیلی از خانوما ندارن که بنظرم خیلی خووووبه
نمیدونم درسته یا نه میگن تهوع کمتر یا نداشتن نشانه جنسیت پسره
اره منم ازبچه هام حالم بهم نخورد😅
طبیعیه.خوشبحال هرکی نداره.ماه ششمم هنوز دارم🙆🥴
اره منم بارداری قبلم نداشتم الان ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.