علایم نداشتن تهوع طبیعی است

۷ پاسخ

اره منم نداشتم و ندارم عزيزم

اره شما بنده خوبه خدایی😅

آره منم نداشتم و ندارم

اره خیلی از خانوما ندارن که بنظرم خیلی خووووبه
نمیدونم درسته یا نه میگن تهوع کمتر یا نداشتن نشانه جنسیت پسره

اره منم ازبچه هام حالم بهم نخورد😅

طبیعیه.خوشبحال هرکی نداره.ماه ششمم هنوز دارم🙆🥴

اره منم بارداری قبلم نداشتم الان ندارم

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته نوزدهم بارداری
مامان فوتبالیست مامان فوتبالیست هفته هجدهم بارداری
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری