لباسش رو کم کن
یا فقط با پوشک بذار باشه
آب ولرم بریز تو کاسه با نمک پاهاشو بذار تو آب
دستمال نم کن بذار زیر بغل و زیر کردن و رو پیشونیش قطره هم دو برابر وزن بده و هر چهار ساعت من هم روز اول هم روز دوم هر چهار ساعت قطره دادم بهش
تب گیسو توی واکسن تا ۳۸.۹ رفت همین کارا رو کردم دمای بدنش اومد رو ۳۴ 😅
عزیزم اون تشنجی که با تب اتفاق میفته زیر ۶ماه اصلا نداریم
از ۶ماه تا ۵ سال فقط ممکنه
بعدم تب ۳۷.۶ زیاد بالا نیست نگران نباش
بعدم مطمئن باش بچه تکون بخوره مادر بیدار میشه حتما بچه ات تخت خوابیده که تو هم تونستی راحت بخوابی
در کل انقدر استرس نداشته باش
شاید مشکل از دما سنجت باشه،یه بار با جیوه ای بگیر
اگه با قطره و پاشویه تبش نیومد پایین ببر بیمارستان تب بالا خطرناکه خدایی نکرده تشنح می کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.