دختر منم ۶روز یه بار پی پی میکرد، الان نزدیک یه هفته س شده سه روز یه بار چون ۶۰ سی سی شیر میدم. نگران نشو داره چاق میشه
اگه بی قراری نمیکنه، شکمش سفت نیست، میل به شیرش کم نشده استرس نگیر
نوک قاشق ترنجبین بدین من یه بار دادم بعد ۵ روز دفع داشت و تا الانم که دو هفته میگذره یک روز درمیون دفع داره
قطره بی بی کر خیلی خوبه
هیچی نده ب بچه رودهاشوتنبل نکن طبیعیه داره تپل میشه تا۷روزم کارنکردمشکلی نیست،فقط کمکش کن چون عضلات کف لگنشون هنوزضعیفه دورشکمشوماساژبده اروم همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.