۱۲ پاسخ

الهییی عزیزم انشالله هرچی به صلاحته.

ای جونم انشالله که صاحب دخترم میشی😍🥺
اقا من دوتا گل دختر دارم و‌ دیگه قصد بچه دار شدن ندارم
پریودم عقب افتاده 😶
ولی دارم به اسم دختر فکر میکنم باز🥰🥴😂
انقد که دخترا عشقن😍

انشالله بزودی روزیت بشه عزیزم

انشاالله عزیزم ولی بنظرم اینکارو نکن
چون یبار اگه مصلحت نباشه و نده خیلی اسیب میبینی

ای خداااا چقد کیوووتن🥹🍓
خدا قسمتت کنه زودترررر😍

انشالا در کنار بردیا جون به ارزوی قسنگت برسی خدابرات حفطشون کنه خیلییییی دلم برات خواست خیلی حس شیرینیه انشالا تجربه کنی منم حس شمارا😘❤️❤️❤️

اخییی.الهی آمین که دختر دار بشییی😍

الهی آمیییین
چقدر نازن 😍

دقیقا یاد خودم افتادم ک حتی گریه میکردم از خدا دختر میخاستم

انشالله عزیزم

ای جان انشالله خدا بهت ی دختر خوشگل و قرتی بده

الهی امین
ان شالله به زودی زود به ارزوت برسی
خدا گل پسرتم برات حفظ بکنه😍

سوال های مرتبط