ما گلپوره میخوریم خیلی عالیه
من طبیعی زایمانم هست. میگن کاچی خوبه میدونید چطور درستش میکنن؟
حبوبات کلا باید خدف شه، آناناس برای جوش خوردن جای بخیه ها عالیه،هم تو بیمارستان ببر هم خونه داشته باش
درد عمل رو چند ساعتی داری و اونم با مسکن و شیاف اروم میشه...ولی بعدش درد انچنانی نداری اونم تو ۲،۳ روز اوکی میشه برات .....من سر اولی که اینجوری بودم .....
برای نفخ زیادی شکم چی خوبه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.