۷ پاسخ

خیلی خوب بوده ماشالا

حد نرمالش چنده مگه

ماشالا بلع

اره ماشالله عالیه

ماشاالله

اره عزیزم بلنده خدا حفظش کنه

نبابا خوبع دختر من یکسالیش ۸۰ بود

سوال های مرتبط