۸ پاسخ

بله من

اره عزیزم دختر من بدنیا اومد ۳۵ بود دوماهگی۴۰ بهداشت گفت یکم زیاده ولی من محل ندادم گفتم کاملا طبیعیه

اینا همه ژنتیکیه!!

بدو تولد ۳۴ بود
۴۵ روزگی ۳۸

صبر کن تا ماه سوم ببین با همینجوری رشدش زیاده یا نه احتمالن ماه اول اینجوری بوده

عزیزم طبیعیه واسه من نی نیم زود دنیا اومد ۳۰ بود دوماهگی شد 40 ...بهداشت گیر داد بردم دکتر خودش که متخصصه گفت هیچ ایرادی نداره مغز و جمجمش ژنتیکی بزرگه

زیاد رشد کردهههه

برای من ۳۳ بود
دو ماهگی شد ۳۸

سوال های مرتبط