۹ پاسخ

پروبستنی کاله بخور

من قبلا روزی یکی باید میخوردم دیگه کردم هفته ای یکی دیگه ماهی یه بارمیخورم و لی بهتره جایگزینش کن باشیرموز یااب انار

به خودت سخت نگیر

با دارو باردار میشی

عزیزم برا تنبلی حتما برو دکتر
و اینکه ورزش و پیاده روی سبک زندکی سالم

منم خیلی دوست دارم بخورم به خاطرش چیزای شیرین شکر داره قند نمی‌خورم

اره نخور سفت و سخت پای رژیمت بمون ۱ سال خوب میشی

من که رژیم اصلاح سبک بودم دکتر هفته ای یکبار اجازه داده بود

ورزش کن و پیاده روی برو خوب میشی

بخور بابا
چقد این عکسه خره🥹😂😍

سوال های مرتبط

مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری