کم کم بهتر میشه معمولن از اولا 3 ماهگی
تواین سن همینن اگ بیدارم باشن هی باید باهاشون ور رف تا گریه نکنن و نق نزنند.
قنداق کن راحت میخوابه
احتمال خیلی قوی از کولیکه دختر منم اینطور الان کم شده کولیکش بهتر شده
منم مدتی بچم توی هم خواب و هم بیداری اذیت بود قطره کولیک هم میدادم افاقه نمیکرد براش تشک آنتی ریفلاکس خریدم خیلی شبا بهتر میخوابید
بهتر میشه ایشالا شاید رفلاکس داره پیش دکتر بردی؟ ازش سونو میگیرن ببینن رفلاکس داره یا نه نوزاد بی دلیل گریه نمیکنه یا جاش کثیفه یا گشنس یا آروغ نزده یا جاییش درد میکنه و یا خوابش میاد
عزیزم نگران نباش از ۳ به بعد خیلی خیلی بهتر میشن و تقریبا میشه گفت کولیکشون در اکثر موارد از بین میره
میتونی به دکتر نشون بدی اگر تشخیص کولیک بده با قطره ضد کولیک خیلی بهتر میشه
کلا تا الان که دختر من هرچی بزرگتر شده آرومتر شده
هنو ماهمیجوریه یکم بهتر
چند روز دیگه ۴میشه
بعد ۳ ماهگی کم کم بهتر میشه بچه منم خواب نداشت اصلا کم کم داره بهتر میشه
دختر من وقتی بیدار بشه از خواب تا یکساعت گریه نمیکنه بعد دوباره خوابش میاد گریه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.