۴ پاسخ

نه خیلی کوتاه بود و سریع آزمایشگاه مخصوص اطفال بود یکمی گریه کرد و زودی تموم شد منم خیلی استرس داشتم

خیلی اذیت شد؟
منم باید ببرمش هی دست دست میکنم☹️☹️

من خودم خواستم دکتر بنویسه چکاب بشه
معمولا توی یکسالگی چکاب بشن خوبه دیگه هرچی کمبود باشه زودتر متوجه بشیم بهتره

برای همست عزیزم یا دکتر نوشت؟

سوال های مرتبط