نه خیلی کوتاه بود و سریع آزمایشگاه مخصوص اطفال بود یکمی گریه کرد و زودی تموم شد منم خیلی استرس داشتم
خیلی اذیت شد؟
منم باید ببرمش هی دست دست میکنم☹️☹️
من خودم خواستم دکتر بنویسه چکاب بشه
معمولا توی یکسالگی چکاب بشن خوبه دیگه هرچی کمبود باشه زودتر متوجه بشیم بهتره
برای همست عزیزم یا دکتر نوشت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.