۲۳ پاسخ

عزیزمم من ازروز اول سینم شیرنداشت شیرخشک دادم بمنم هرکی می‌رسید می‌گفت شیرمیخوره میگفتم شیرخشک میخوره یجوری نگا میکردن ولی برام مهم نبود مهم سیرشدن شکم بچم بود حق داری سخته حرف شنیدن ولی ب ی ورت بگیر بزارهرچی میخان بگن بگن

ببخشید ولی چقدر بی‌شعور
همسرتون باید چیزی میگفت خودتون باید محکم برخورد میکردین باهاشون انقد تند ک جرعت نکنن تکرار کنن شما چیزی نگفتی بد تر سو استفاده کردن ازت

بیخیال همه مادر شوهر وخواهر شوهرا همینن .با حرف این و اون زود خودتو نباز

قطع ارتباط کن خودتم سرزنش نکن مگه مادر بودن فقط به شیردادنه

کلا بحث شیرخشک و شیر مادر انگار در رنگ خون این ملت خونه کرده بچه منم از روز اول شیرخشکیه چون نمی تونست شیر مادر بخوره یکبار یه نقر گفت زنی که شیر نمیده بدرد نمی خوره منم گفتم تو بدرد چی می حوری حداقل من بچه آوردم دیگه دهنشو بست

کسی ک بیشعوره بالاخره یه حرفی پیدا میکنه واسه زدن
من دخترم شیر خودمو میخوره
دکترش از وزنش راضیه
بهداشت راضیه
خواهرشوهرم میگفت تو شیرت خوب نیست باید کمکی بدی وگرنه چرا بچه ریزه میزس؟

ببین مزه کن شاید شیرت تلخه
واینکه میخای سینتو بگیره یکم رو سی‌نت آب قند بریز یکم شیرینش کن شاید گرفت
خانواده ی شوهر مودشونه گیر بدن ایندفعه اگه گفتن بگو شما باهاتون بزرگ کردین بزارین منم بچه ی خودمو بزرگ کنم
بچه هم مریض بشه با منو باباش ربط داره 😡

من دوسال تمام دخترمو شیر خودم‌و دادم هیچ شیرخشکی هم نخورد
شیرم عالی بود ولی دخترم به شدت مریض میشد هر ویروسی میومد اولین نفر میگرفت
سر پسرم اصلا شیر خودم‌ و ندادم و قرص خورد شیرم خشک بشه فقط شیر خشک دادم خیلی راحتتره
به کسی جز مادر این موضوع مربوط نیست

اصلا اهمیت نده ازشون فاصله بگیر هرچی هم گفتن بگو صلاح بچه را مادرش میدونه و بس
نزار دخالت کنن ناراحتم شدن به درک
فکر نکن حتما باید باشن گاهی قطع رابطه بهترین تصمیمه

بیشرفاااااااااااا

خدا ازشون نگذره منم پسربزرگم هرکاری کردیم سینه نگرفت
مگه یه مادردوس داره بچه اش شیرخودشونخوره

بنظرم بیمحلشون کن
منم مشکل شما رو داشتم وقتی بچه اولم بدنیا اومد از بچه داری هیچی نمیفهمیدم خیلی اذیتم کردن هنوز هنوز یاد اون روزا می افتم بغضم میگیره خدا خیرشون نده پسرمنم سینه رو نمی‌گرفت بزور میخواستن بکنن دهنش آخرشم شیرخشکی شد خودم مریض شدم افسردگی گرفتم😔

دقیقا این اتفاق برا منم افتاد
ب من گفتن تو حقی ب گردن بچه نداری چون شیر خشک‌میدی 😂احمقا
بزور میخاستن سینمو بچپونن تو دهن بچه
. الانم هر چی میشه میچسبونن ب شیر خشک خوردنش منم با پورویی میگم اره خودم‌ندادم‌راحتترم ایجور
حتی مادر شوهرم زورش گرفت ک جوابشو دادم گفت اره تو دنبال عشقو حالتی ک بچه رو شیر خشکی کردی🤣 احمق تر از اینا ندیدم دیگه
از خدا خواهان زجرم براشون

کاش همه بفهمند هیچکس اندازه مادر دلسوز بچه و مراقب سلامتیش نیس😔🥺
گلم باید یاد بگیری برای زندگیت مرز بزاری
و اگه حرفی ناراحت و عصبیت می‌کنه رو بهشون بگی محترمانه ولی قاطع و محکم

وای چقدر دلم سوخت وقتی گفتی مادرشوهر خواهرشوهرم سر بچمو به سینم فشار میدادن بچم کبود شد😑😢من اگر جای تو بودم بااینکه آدم پررو و حاضر جوابی نیستم ولی همون لحظه دستشونو پس میزدم بچمو برمیداشتم‌و‌ازشون دور میشدم و میگفتم به هیچ کس حتی به باباشم ربطی نداره که من به بچم شیرخودمو بدم یا شیرخشک پس لطفا دیگه دخالت نکنید

باید دید چرا اجازه دادی بیان سینته اتو فشار بدن.
خودت ضعیف عمل کردی و همسرت.

بیشرفا

چرا خودتو و بچه رو اذیت کردی اخه، بخاطر یه مشت حرف بیخود، ول کن حرف مردمو، هر جوری که برای بچه خوبه همون جوری باش تو مادرشی هیچکس اندازه تو براش مهم نیست بچه رو

برین بهشون ول کن جوابشونو محکم بده

خدا لعنتشون کنه چه اشغالن

ببخشید چقدر بیشهور هستن مقصر خودتی که جوابشون رو نمیدی من چهارتا بچه هام شیر خشکی بودن از همون روز اول شیر خشک دادم این یکی هم شیرخشک خارجی میدم بیشتر موقع ها به هیچ کس ربطی نداره اصلا اصلا محل نده به حرف هاشون نزار اذیتت کنن

برا من میگن چون شیر تو رو میخوره دل درد میگیره برعکس تو دهن اینا رو نمیشه بست گوش نکن تو
من اولا ناراحت میشدم الان عادی شده برام هی میگن شیر تو مشکل داره

خدا لعنتشون کنه 😡

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۵ ماهگی
مامان علی مامان علی ۵ ماهگی
مامان علی مامان علی ۵ ماهگی