من چنددست حضوری واسه دخترم خریدم سایز۴۰گرفتم اندازس ک
عزیزم قیمتاشو بگو عکس بزار ببینیم طرحشو
قیمت چند گرفتی
من همیشه میگیرم
اندازه ها نوشته بود اندازه میگرفتی
بعدش سفارش میدادی
چند گرفتی هر دست رو ؟
منم گرفتم هنوز نرسیده من ۴۵ گرفتم😑😂😂یعنی خیلی بزرگه؟؟سایز ۴۰؟
منم چن دست گرفتم براش بزرگه گفتم بزارم برا سال دیگش باز کوچیکترشو سفارش دادم
نه مرجوعی نداره 🫠
نه پس نمیگیرن
آره کیفیتشون خوبه منم چندبار خرید کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.