۸ پاسخ

من چنددست حضوری واسه دخترم خریدم سایز۴۰گرفتم اندازس ک

عزیزم قیمتاشو بگو عکس بزار ببینیم طرحشو

قیمت چند گرفتی
من همیشه میگیرم
اندازه ها نوشته بود اندازه می‌گرفتی
بعدش سفارش می‌دادی

چند گرفتی هر دست رو ؟

منم گرفتم هنوز نرسیده من ۴۵ گرفتم😑😂😂یعنی خیلی بزرگه؟؟سایز ۴۰؟

منم چن دست گرفتم براش بزرگه گفتم بزارم برا سال دیگش باز کوچیکترشو سفارش دادم

نه مرجوعی نداره 🫠

نه پس نمیگیرن
آره کیفیتشون خوبه منم چندبار خرید کردم

سوال های مرتبط