ناهار ناناز پسر
خورشت کدو سبز

تصویر
۱۰ پاسخ

پوست کدو گرفتم حلقه کردم با روغن زیتون سرخ کردم بعد گوشت چرخ کرده رو قلقلی سرخ کردم یه پیاز سرخ کردم گوجه رنده شده زدم و زردچوبه و کدو وقلقلی بهش اضافه کردم آب ریختم گذاشتم پخت

من باید حسابی بکوبم برنج و خورش تو
بعد بخوره
اونم با ماست

خورشتش زیادی چرب نیس؟؟ برنجش خشک نیس؟

نوش جونش

خورشت رو با چی درست کردی عزیزم ؟
منظورم روغن و رب هست

رب هم زدین خورشتش؟

بچه ها برنج نیم دونه رو بهتر میخورن
من به دخترم برنج دونه بلند میدم دوس نداره ولی براش نیم دونه میپزن میخوره

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

خیلیم عالی ، نوش جونش

میگم عزیزم من پسرم نمیتونه اینجوری برنج بخوره عوق میزنخ ولی کته میخوره از کی اینجوری دادی عادت کرد؟

سوال های مرتبط

مامان اروین و دلوین🥰 مامان اروین و دلوین🥰 ۲ ماهگی
مامان سورنا🐣 مامان سورنا🐣 ۱۱ ماهگی
مامان سورنا🐣 مامان سورنا🐣 ۱۱ ماهگی
مامان لیانا💕 مامان لیانا💕 ۱ سالگی