پسر من ۴ ماه و ۱۸ روزشه. از ۴ روز پیش طبق نظر دکترش کمکی رو شروع کردم. ولی از هرچیزی به من گفت دو روز بده. روز اول ۳ قاشق روز دوم ۵ قاشق فقط صبح ها.که اگه به چیزی حساسیت نشون داد تو اون دو روز بفهمم بعد از ۱۵ روز ناهار هم میتونم بهش بدم. از چیزایی که خورده و حساسیت نشون نداده بدم یا اینکه میتونم قاطیشون کنم. یه چیز دیگه بده ببین دوس داره ؟ عکس برنامه غذاییشو میذارم اگه دوس داشتی ایده بگیری
داهل فرنیش به کوچولو نبات بریز دل درد نمیشه منم همینکارومبکن
بعد شش ماهگی کمکی میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.