۸ پاسخ

حتماببردکتر

ببرش دکتر و اصلا نزار کسی بوسش کنه حتی باباش
منم دخترم پوستش یکم اگزما داشت یبار حواسم نبود بوسش کردن همینجوری قرمز شد

هیدرو کورتیزون باید بزنی تا دیدی خوب شد دیگر نزن

پسر منم اینطوری میشه دارو هم داره و گاهی بدون بوسیده شدن هم در میان و دکتر گفت خیلی از نوزادا این طور میشن مشکل خاصی نیست فقط چون میخارن دارو میزنم

اگزما، کرم ثمین نوزاد خوبه براش اما به نظرم دکتر ببر، لطفا نذار کسی ماچش کنه

به دختر من گفتن به شیرش حساسیت دادههمون شیر ولی HA میخوره الان

اخ اخ کی بوسش کرده اینجوری شده 😳😳

ببر دکتر پماد میده

سوال های مرتبط

مامان سامیار 
آرسام مامان سامیار آرسام ۱۵ ماهگی
مامان مانلی و اِلوین مامان مانلی و اِلوین ۱۷ ماهگی