منم همینم اعصابم خراب میشه
من هنوزم گهگاه تو خواب میبینم طاق بازم🫠 بالشت و پتو هم میزارم بازم میرن کنار😢😢😢
نگران نباش دلبر هنوز زوده و خطری نداره به اون صورت
ولی برای راحتی خودت بالش بارداری بگیر
واقعا بی نظیره
هم بینهایت راحت تر میخوابی هم دیگه نه طاق باز میخوابی نه رو شکم
بعدشم ماهت که بره بالاتر اگرم بخوای نمیتونی طاق باز بخوابی
اونقدر فشار روی رحم هست که از درد خودت خیلی زود بیدار میشی
نگران نباش
منم همش طاق بازم.اینقدر پاهام درد میگیره به پهلو بخوابم که نمیتونم به پهلو بخوابم.🫡
بالشت بارداری بگیر
مشکل منم هست
وای منمهمینم☹️خیلی حس بدی میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.