منم از اول ۴ ماه نمیگیرم اذیت هم نمیشه داشته باشه خودش میزنه
والا من دیگه نمیگیرم ،گاهی خیلی سریع خودش میزنه ،گاهی اصلا رد میشه میره که میره
انگار دیگه اذیت نیست
میگن تا ۶ماهگی
من دیگه نمیگیرم پسرم ۴ ماه و ۱۳ روزش بود غلت زد شیر ک بهش میدم غلت میزنه اروغ میزنه خودش
فک کنم تا قبل اینکه غذا خور بشن،باید آروغ گرفت
تا ۶ ماهگی میگن ک باید بگیریم
من هنوز دارم میگیرم فقد شبا کع ت خواب میخورع نمیگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.