شما تا چند ماهگی آروغ بچتونو گرفتید؟؟؟

۷ پاسخ

منم از اول ۴ ماه نمیگیرم اذیت هم نمیشه داشته باشه خودش میزنه

والا من دیگه نمی‌گیرم ،گاهی خیلی سریع خودش میزنه ،گاهی اصلا رد میشه می‌ره که می‌ره
انگار دیگه اذیت نیست

میگن تا ۶ماهگی

من دیگه نمیگیرم پسرم ۴ ماه و ۱۳ روزش بود غلت زد شیر ک بهش میدم غلت میزنه اروغ میزنه خودش

فک کنم تا قبل اینکه غذا خور بشن،باید آروغ گرفت

تا ۶ ماهگی میگن ک باید بگیریم

من هنوز دارم میگیرم فقد شبا کع ت خواب میخورع نمیگیرم

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۶ ماهگی
مامان پنبه⚽🧸 مامان پنبه⚽🧸 ۱۱ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۹ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۴ ماهگی