۵ پاسخ

چسبی یا شورتی؟
شورتی ک تغییری نداشته دیشب گرفتم
البته شایداز قبل داشتن

پس واقعا بزرگتره، من فک کردم توهم زدم🤣

کلا جدیداش یه قواره بزرگتره

مگه چقدره؟ اندازه مولفیکس هست؟ بعد چسبی میگی یا شورتی؟ فکرکنم چون دیگه ۷ نمیزنن اینا رو بزرگ کردن

😳دقیقا منم خریدم شب خیلی بزرگگگگکک😐 میخام برم ۴ بخرم

سوال های مرتبط

مامان محمدآرمان ❤️❤️ مامان محمدآرمان ❤️❤️ ۲ سالگی