تو هفته من وزن جنین بوده ۹۴۰گرم خوبه یا کمه؟

۷ پاسخ

بفرمایید

تصویر

خوبه...

کمه مال من ۱کیلو بود صدک ۱۵ گفت کمه

وقتی سونو میگه خوبه مشکلی نیست عزیزم باز نیا اینجا بپرس باز یکی بگه بده بد ب دلت راه میدی

آنومالی چند بوده وزنش برا من ۲۰۶ گرم اون موقع

آره عزیز تو سن شما باید بالای ۸۵۰ باشه ک هست حتی عالیه

عالی هه فکرکنم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان 👶دخملی مامان 👶دخملی ۸ ماهگی
مامان سوفیا جان🤱 مامان سوفیا جان🤱 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم💙👼🏻 مامان پسرکم💙👼🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری