۷ پاسخ

من سه ورق دارم ولی خب از هم فاصله داریم برات میفرستادم

شبانه روزی خمام پرسیدی؟
اگه نداشت شبانه روزی گلسار حتما داره

عزیزم چی شد افسرده شدی حیف تو نیست

خب سفارش بده از تو گوشی دیجی کالا یا گوگل

من فلوکسامین میخورم اونم خیلی خوبه

منم میخورم فت و فراوونه
اون خارحیش که آسنترا هست پیدا نمیشه

میشه بپرسم چرا میخوری

سوال های مرتبط