۵ پاسخ

من تدریجی گرفتم عالی بود پسرم اصلا بهونه نگرفت خودم هم سینه هام پر نشد

تا سه روز اول دخترم وحشتناک گریه و بیقراری میکرد ولی تو ماشین میخابید تو ماشین دورش میدادیم تا بخابه.کلا پروسه از شیر گرفتن صبر زیادی میخاد بعد از سه روز کم کم اوکی میشه.ولی چون با شیر میخابید همیشه. متاسفانه الان خیلی دیر میخابه و خوابش کم شده..

از صبح تا شب که خوابش ببره بیرون بود وقت نمیکرد گریه کنه😂

شاید باورت نشه ولی همزمان باهاش اشک ریختم
خیلی سخت بود

ی سوال عزیزم چرا همه دارن بچرو از شیر میگیرن ؟ زود نیست☹️
بچه من شیر نمیخوره ولی عاشق شیشه شیرشه و توش شربتی چیزی میخوره اگه نخوره نمیخوابه اصلا

سوال های مرتبط