۷ پاسخ

چه قشنگه خونتون

وای...منی که نه درد دارم،نه انقباض دارم پس چی....خودشم مامان اولیم و میگن نی نی اول دیر میاد😢

مامان با سلیقه😍😍

چه خونه قشنگی ایشالا هفته های آخر مثل برق و باد بگذره براتون

منم میترسم برا پسرم خیلی امپول فشار زدن هر بیست دیقه به مدت هشت ساعت
منم درد دارم رفتم میگن باز نشده اصلا

دقیقااا...

مثل منی پس دردی چیزی هم داری؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان شهریارم😍 مامان شهریارم😍 ۵ ماهگی
مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات ۴ ماهگی