۹ پاسخ

این مدلی ها ۳تومن نهایت

یکماه پیش فروختم سه تومن

من دلیجان برای سیسمونی پسرم یعنی ۲ سال پیش خریدم ۴ تومن ولی خب مدلش فرق داره با مال شما
قیمت نوش رو نگاه کن تو دیجی کالا
یکم پایین تر بزار

دلیجان گرفتم ۴تومن دوسال پیش

دیگه نی نی نمیخوای؟

بنظرم نفروش چون این ۲ یا ۳ میلیون ها به کار نمیاد اینم عصای دسته یا بذار واسه بچه بعدی ان شاالله یا اگه کسی نیاز داشت به عنوان هدیه بده البته اقوام نزدیگ

نگهش دار شاید برای بچه بعدی استفاده بشه 🙄🤦🏻‍♀️

چ مارکیع ببین نوش چنده
نصف قیمت بزار

۵تومن

سوال های مرتبط

مامان نازگل مامان نازگل ۲ سالگی
مامان 🧒🏻👧🏻🩵🩷 مامان 🧒🏻👧🏻🩵🩷 ۲ سالگی