۱۲ پاسخ

همه زنا این طورن مشالا مشالا شیرت زیاده خوب نیست همه جا بگی عزیزم هر وقت سنگینی کرد بدوش بنداز بره من میرفتم زیر دوش یا تو روشویی با آبگرم ماساژ میدادم تا خالی بشه راحت میشدم

با شیر دوش برقی باید بدوشی مال منم اینطوری بود با شیر دوش برقی میدوشیدم با قطره چکان میدادم سینه هام رو هم نمیزااشتم کامل پر بشه زود به زود بچمو شیردادم الآنم خوبه چون زود زود شیر میخوره اذیت نمیشم

وا چه حرفاا😕🤦🏻 عزیز من چرا ناشکری می‌کنی اخه؟؟
خیلیا آرزوشونه شیر داشته باشن بدن بچشون بخوره ندارن بعد تو میگی یه کار بگید یا خشک بشه یا کم ؟ الان خودت علنا میخوای بچه رو از چیزی که حقشه و شیر مادره محروم کنی
یه شیر دوش برقی بگیر هر ی ربع کل سینتو خالی می‌کنه هی بده بخوره که زردیش حداقل خوب بشه قطعا شیرت خوب بوده که وزن دهی خوبی داشته
خوبه شیرخشکیش کنی هیچ وزن نگیره؟😐 بچه وقتی سینه خیلی پره نمیگیره
یکم که بزرگ تر بشه دیگه شیری نمیزاره تو سینه بمونه

شیر خشک بعضی شبا یا روزا که خابم یا نمیرسم بدوشم درحد 30 سیسی بش میدیم ولی همش شیر خودمو میخوره تو شیشه میزارم چون سینمو نمیگیره مجبورم بدوشم براش گشنه نمونه

سعی کن بدی یدی باید تلاش کنی بخوره

بدوش با شیشه بده بچت

شیرتو اصلا ندوش بدوشی بیشتر میاد دیگ به بچم نده سفالکسین بخور هر شش ساعت تا دو سه هفته این قرص دکترم داد هفته ای دوتا دونه بخور یکی شنبه یکی چهارشنبه مثلا تا دوماه اسم قرصش کابرگولین ولی عوارض سردرد سرگیجه و چندتا چیز داره من خوردم فعلا هنوز یذره ترشخ داره سینم اوایل خیلی درد و ترشح داره سینت تحمل کن

دست راستت سر من.
هرکاری میکنم شیرم نمیاد .... بچه ام شیرخشکی شده

پسر منم دو روز موند بیمارستان بهش با سرنگ شیر داده بودن نمیگرفت سینمو اینقد تلاش کردم شبو روز اخر باد گرفت اصلا شیر خشک نده گشنه بشع مجبوره بگیره ی روز دو روز سخته ولی میگیره ول نکن

شیردوش بگیر خالی کن

باید با اب یخ و خنک سینه هاتو بشوری و سوتین فوق تنگ ببندی

چقد حیفه شیرداری اما سینتو نمیگیره🥲

سوال های مرتبط