۶ پاسخ

طبیعیه بخاطر شیر دهی ‌بعداز زایمان هست موها میریزه منم همنطوره

وای منم خیلی وحشتناکه😭انقدر ناراحتم بابتش

منم دوماه شیر خودمو دادم الان دخترم شیرخشک میخوره همچنان ریزش مو شدید دارم

منم موهام خیلی میریزه

منم همینطورم

منم همینم

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی