۷ پاسخ

فقط استامینوفن ۳۲۵

اصولا می گن ۳۲۵ بخورین دوز بالا نخورین حالا باز دکترت بهتر می دونه

عزیزم سردردت بخاطر کمبود اب بدنته.اب خور تادمیتونی

منم سردرد داشتن چند روز..رفتم دکتر ی سرم بهم زد خوب شدم دگه

یجوری میگین یاخدا استامینوفن 500 انگاری بنده خدا تریاک کشیده🫤

یا علییییی😐😂عززیزم کی به شما تجویز کرد سرخورد قرص استامینوفن ۵۰۰ بخوریییییی😐😐😐

دیشبم نباید میخوردی
استا ساده باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حلما خانم مامان حلما خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی