فقط استامینوفن ۳۲۵
اصولا می گن ۳۲۵ بخورین دوز بالا نخورین حالا باز دکترت بهتر می دونه
عزیزم سردردت بخاطر کمبود اب بدنته.اب خور تادمیتونی
منم سردرد داشتن چند روز..رفتم دکتر ی سرم بهم زد خوب شدم دگه
یجوری میگین یاخدا استامینوفن 500 انگاری بنده خدا تریاک کشیده🫤
یا علییییی😐😂عززیزم کی به شما تجویز کرد سرخورد قرص استامینوفن ۵۰۰ بخوریییییی😐😐😐
دیشبم نباید میخوردی
استا ساده باید بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.