۲۰ پاسخ

اره منم همینطوریم 🫠

جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

برای هرپهلوی میخوای بری پاشو

میخوای بری اون پهلو یااون‌پهلو پاشو ببنشین بعد برو اون پهلو اون پهلو

وای کابوسه پهلو به پهلو شدن😩

بلهههه سنگین میشه

اررره وای چقدر بده

من الان اینطوری ام خیلی اذیتم تو پهلو به پهلو شدن از گرفتگی کشاله ران و زیر دل قفل میشم ولی اگه تکون نخورم خوبم ناراحتی و دردی ندارم
به محض اینکه بلند میشم یا پهلو به پهلو واقعا نمیتونم😑🤦🏻‍♀️

بلللللله

اره😶

اره بشین و به پهلو شو

اره دیگه بلند میشم بعد به پهلو دیگه میخوابم

بله..

اره سفت میشه برای من

ارع ،میشینم درش کمتر میشه بعد پهلومو عوص میکنم

بله...

ارع گلم

اره عزیزم

اره😥

ارع.

سوال های مرتبط